Search:

Type: Posts; User: lokes; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    7
    Views
    2,272

    Re: Too little, too late

    Life been kicking the shit out of me too. sigh but i carry on, i carry on.
  2. Replies
    347
    Views
    11,310

    Re: What song are you currently listening to

    http://www.youtube.com/watch?v=7suFAr7WSj0
    qemist to wake me up.
  3. Replies
    20
    Views
    7,566

    Re: Psy - gangnam style (강남스타일) m/v

    lol @ version with Hyuna
    it is horrible. omg.
  4. Thread: Buckets Reloaded

    by lokes
    Replies
    203,939
    Views
    2,276,621

    Sticky: Re: Buckets Reloaded

    i thought thursdays were hump days -.- so lost...
  5. Thread: Buckets Reloaded

    by lokes
    Replies
    203,939
    Views
    2,276,621

    Sticky: Re: Buckets Reloaded

    Just got Critical Thinking. part time uni is great. 3 subs a semester for now next semester is 4. so class 3 nights a week. 5:30 -8:30 only sucky thing i got a class friday night.
  6. Thread: Buckets Reloaded

    by lokes
    Replies
    203,939
    Views
    2,276,621

    Sticky: Re: Buckets Reloaded

    ok cool was wondering... grrr got class today -.- and i am not in a critical thinking mood lol. so what's the plans for the day niddy?
  7. Thread: Buckets Reloaded

    by lokes
    Replies
    203,939
    Views
    2,276,621

    Sticky: Re: Buckets Reloaded

    hahaha yeah... so i say lol.


    anyways clicking spoilers not working for anyone else?
  8. Thread: Buckets Reloaded

    by lokes
    Replies
    203,939
    Views
    2,276,621

    Sticky: Re: Buckets Reloaded

    ugh morning peeps... woke up with my left sided ribs feeling sore i think its black n blue. grrrr never again in a car -.-
  9. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    i am happy but being cautious... still job hunting... don't want to be dependent on them anymore, so not gonna continue with the catering. so need a job. Once i get that, i can build from there.
    ...
  10. Thread: Private server

    by lokes
    Replies
    23
    Views
    737

    Re: Private server

    nids. NOIEN was awesome. Loved it still one of my favourite animes. its a good nice watch, i suggest you stop sticking.
  11. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    so basically my grandfather got fed up of all the bullshit.. and put his 85yr old foot down and brought my grandmom in line.
    so to keep it simple.
    i'm back home
    i got back my baby (the car)
    and...
  12. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    got a sorta semi major update that happened over the weekend. will post more when i have time later
  13. Replies
    41
    Views
    3,753

    Re: So..what skin you guys using?

    Regality ftw
  14. Replies
    8,592
    Views
    236,475

    Sticky: Re: Post your pic (Comments ONLY !)

    java days it reached to close the small of my back before i let manda cut it. That was the longest it reached.. this was just between my shoulder blades.
  15. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    i never got it mang. if i got it i would have sent it after finishing.
  16. Replies
    8,592
    Views
    236,475

    Sticky: Re: Post your pic (Comments ONLY !)

    yeah barber just marked off the goatee have to shave rest of face
  17. Thread: Game of Thrones

    by lokes
    Replies
    22
    Views
    3,296

    Re: Game of Thrones

    hey didn't notice dm is back. whats up man.
  18. Replies
    8,592
    Views
    236,475

    Sticky: Re: Post your pic (Comments ONLY !)

    hdd that was on is corrupted :(


    the hair is gone since i am job hunting...
    new goal. after getting job, don't cut here for 1 yr.

    pic incoming.
  19. Replies
    40
    Views
    1,073

    Re: Typical NM european daytime

    haha i am on all time. don't sleep much. so get about 3 hrs most nights.
  20. Thread: Oh hai !!!

    by lokes
    Replies
    402
    Views
    8,146

    Re: Oh hai !!!

    i got swrdz on fb. he doesn't even post much there.
  21. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    what would i do for a vacation. even if it is in trinidad self. just me the gf and her daughter, without any family members to trouble us.
  22. Replies
    8,592
    Views
    236,475

    Sticky: Re: Post your pic (Comments ONLY !)

    /me BOOOOOOOOOOBS!!!
  23. Thread: Game of Thrones

    by lokes
    Replies
    22
    Views
    3,296

    Re: Game of Thrones

    series is sooo good. can't wait for winds of winter... hope martin doesn't die before finishing it.
  24. Thread: Oh hai !!!

    by lokes
    Replies
    402
    Views
    8,146

    Re: Oh hai !!!

    yo 4th whats up?
  25. Thread: New music

    by lokes
    Replies
    66
    Views
    4,746

    Re: New music

    i am liking Qemist and also take in some Celldweller and Blue Stahli

    Qemist- Long Weekend is my theme song.
  26. Replies
    237
    Views
    7,668

    Re: Sharing is caring

    Lol
    right now the weather is tolling big time . Sun then potential rain and now Sun again and the temp didnt drop at all
  27. Thread: Oh hai !!!

    by lokes
    Replies
    402
    Views
    8,146

    Re: Oh hai !!!

    http://1.bp.blogspot.com/-Em5dv1qQ2c8/TZCciQcZKCI/AAAAAAAAAT0/W5LPfsVVX20/s1600/emu.jpg
    close enough
  28. Thread: Oh hai !!!

    by lokes
    Replies
    402
    Views
    8,146

    Re: Oh hai !!!

    haha @ brokeback mountain style.
  29. Replies
    245
    Views
    2,321

    Re: In less than 30 minutes.

    <3<3<3
  30. Replies
    245
    Views
    2,321

    Re: In less than 30 minutes.

    <3<3<3
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4