Search:

Type: Posts; User: Arukas; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.30 seconds.

  1. Replies
    542
    Views
    10,967

    Re: Old-School NM pplz!!!!

    It's still up lol right on.
  2. Thread: rejected

    by Arukas
    Replies
    40
    Views
    2,880

    Re: rejected

    lol this thread.
  3. Replies
    23
    Views
    2,922

    Re: I found Krozar's Facebook

    You not banned yet?
  4. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    You can set it back to laser aim in options while in game. I was stoked when I found that option lol
  5. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    yeah its stupid. The game should have been so much better than it is... they kinda stripped alot of the good stuff out. Like Weapon Customization and so forth.


    and damn you Zac.. we beat 5 on...
  6. Thread: It's a boy

    by Arukas
    Replies
    59
    Views
    3,836

    Re: It's a boy

    Name him Maximus. Keeps the x living on..
  7. Thread: Omg gaiz

    by Arukas
    Replies
    16
    Views
    1,817

    Re: Omg gaiz

    Damn bro, sad story indeed.
  8. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    Its: pr0dukt


    But I got it for xbawks. >.<
  9. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    http://www.youtube.com/watch?v=9I8cVlZDOT4
  10. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    laaaaame. You not gonna be on until tomorrow then?
  11. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    ZAC, GET ON NUB. We should have been wrecking shit as a team like... 4 hours ago.


    I'm just doing he beginning stuff until you get your slow ass on.
  12. Thread: Guild Wars 2

    by Arukas
    Replies
    42
    Views
    5,850

    Re: Guild Wars 2

    Got my Necro to 80 and then farmed TA explore a stupid amount. got him 5/6 of his Nightmare Exotic set.. He looks like a fuckin' boss but he's getting boring now.

    Might go back to my Thief, who...
  13. Thread: It's a boy

    by Arukas
    Replies
    59
    Views
    3,836

    Re: It's a boy

    Being a Dad man... best way to spend your free time anyways. You're missing out Tim, and you don't even know it.
  14. Thread: It's a boy

    by Arukas
    Replies
    59
    Views
    3,836

    Re: It's a boy

    Congrats Alex. Ur a lucky dude.
  15. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    Day is upon us.
  16. Replies
    8
    Views
    311

    Re: - Public Apology to Lit0 -

    /wit
  17. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    At least it isn't My Chemical Romance Steve. =p generally who I get if im on that station..
  18. Replies
    12
    Views
    623

    Re: Zac - the time is close

    .. xD
  19. Replies
    12
    Views
    623

    Zac - the time is close

    Come Tuesday, the massacre of infected darkies, among other zombie related creatures continues from the epic domination of it's previous installment 3 years ago..

    be sure that shit is pre-ordered.
  20. Thread: I'm the best

    by Arukas
    Replies
    12
    Views
    494

    Re: I'm the best

    lol yes.


    and lawl renzo.
  21. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    http://www.youtube.com/watch?v=w98ht7j4i4Q&sns=em

    Heh
  22. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    She teared, “Your selfishness has robbed you of the man you could’ve been.
    I won’t change a thing about you, I love you dearly, my friend.”
    If he’s not here then where?





    If he's not here...
  23. Replies
    15
    Views
    706

    Re: Man finds guaranteed cure for hiccups.

    filthy filthy whore.
  24. Replies
    15
    Views
    706

    Re: Man finds guaranteed cure for hiccups.

    Well he'll never have hiccups again.. but shit does that suck. only 22.
  25. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    XD love ittttttt. Another to play on loop in my truck while i drive around today.
  26. Replies
    347
    Views
    8,608

    Re: What song are you currently listening to

    Lmao Indeed.
  27. Replies
    109
    Views
    7,726

    Re: I'm surprised most of you ain't dead yet.

    I remember the last village I pillaged... Autumn, 08. I can still smell burning leaves..
  28. Replies
    109
    Views
    7,726

    Re: I'm surprised most of you ain't dead yet.

    OH Shit! That's right dude. =p my memory obviously blows these days..



    >.< well fuck, u must be on when im working. I'll be on for awhile tonight. finishing leveling the necro. You guilded?
  29. Replies
    109
    Views
    7,726

    Re: I'm surprised most of you ain't dead yet.

    and steve get the fuck on GW2. Let's kill some shit.
  30. Replies
    109
    Views
    7,726

    Re: I'm surprised most of you ain't dead yet.

    Blurry days Steve. blurry days.

    I remember most people...mostly. I do rememeber fieldy a bit from the arcade, there was a score of his i wanted to beat like 5 years ago.. =p
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4