Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213
Results 241 to 246 of 246

Thread: Explanation of April Fool's

  1. #241
    Special Jounin penguin1's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Antarctica
    Posts
    3,682
    Rep Power
    72

    Default Re: Explanation of April Fool's

    Kakashi is being sooooOOooOoo cheeky by putting up this evil plan. :1:
    Last edited by penguin1; 03-04-2006 at 09:55 AM.

    "Fighting together with your soul slayer" is a line for a sickly hopeless loser who can't fight with his own damn skills ~Zaraki Kenpachi




    ..waddling aimlessly


  2. #242

    Default Re: Explanation of April Fool's

    Quote Originally Posted by kazman3
    single me out :S
    gonna take a while to remove the flood control from my memory
    lol thats because you took it worst then any other mod on the forum xD

  3. #243
    Medical-nin Talwar's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    4th floor
    Posts
    955
    Rep Power
    66

    Default Re: Explanation of April Fool's

    I love this place n_n






  4. #244
    Academy Student nickname25's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Malacca
    Posts
    46
    Rep Power
    0

    Default Re: Explanation of April Fool's

    isn't it great...
    if kakashi can extend his joke to next year's april fool..
    hahaha
    it's will the the greatest yet...
    hehehe
    25Chai

  5. #245
    Sannin Ice(v)an's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Urahara Store
    Posts
    9,764
    Rep Power
    82

    Default Re: Explanation of April Fool's

    that would be impossible



    thanks to Tom, ~Mrge and Simonarturo, EE

  6. #246
    Medical-nin gaara of the desert's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    the belgian desert
    Posts
    724
    Rep Power
    63

    Default Re: Explanation of April Fool's

    Lol, best april fools prank ever, shame I've missed it, but I just read through all the threads in the treasure chest. You did go a lot further than other years, but sometimes it takes stuff like this to be really original.


    Roses are red
    The ground is now too
    Because it rained blood
    From my Sabaku kyu

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •